Faceți căutări pe acest blog

20.05.2019

Aperitiv matcha cu psyllium

Aperitiv matcha cu psyllium
Ingrediente necesare pentru două porţii:
·         1 lingură de Matcha Pulbere Ecologica
·         4 linguri de tărâte integrale de psyllium
·         8 linguri de apă
·         2 frunze de leurdă
·         o jumătate de linguriţă de piper roşu
·         un vârf de cuţit de sare


Preparare:
Azi preparăm un aperitiv raw vegan delicios cu ingrediente minune de la Vegis, produse pe care le puteţi achiziţiona de aici: https://vegis.ro/.
Aperitiv matcha cu psyllium
Eu folosesc în mod frecvent tărâte integrale de psyllium pe care le savurez cu miere, iaurt şi nuci; ingrediente pe care le pun în straturi într-un pahar de sticlă pentru a savura şi cu ochii acest deliciu. Psyllium este un adevărat panaceu pentru digestia noastră.

Azi mi-a facut cu ochiul pulberea ecologică de matcha şi, pe lângă tradiţionala cană cu lapte călduţ şi matcha, mi-am propus să îmi impresionez musafirii cu un aperitiv servit pe foi de leurdă, un altfel de aperitiv decât cele clasice cu care suntem întâmpinaţi de obicei.
Dupa cum bine ştiţi, matcha este o pulbere fină obţinută din frunzele de ceai verde, un praf magic care are o mulţime de beneficii pentru sănătate. Comparativ cu o cană de ceai verde, matcha conţine de 137 ori mai mulţi antioxidanţi care au un rol important în lupta împotriva radicalilor liberi şi care  stimulează detoxifierea organismului. Matcha, sursă bogată de clorofilă şi vitamina C, întăreşte sistemul imunitar şi stimulează metabolismul, motive în plus pentru a-l încerca.

Am început reţeta adăugând într-un bol tărâte integrale de psyllium, pulberea de matcha pe care am achiziţionat-o de aici: https://vegis.ro/superalimente/niavis/37329-matcha-pulbere-ecologica-bio-60g/, de cea mai buna calitate, ecologică, sarea, piperul roşu şi le-am amestecat împreună cu apa.
Aperitiv matcha cu psyllium


Acum, fie adăugaţi conţinutul pe foile de leurdă, fie tocaţi lurda foarte fin şi o adăugaţi în compoziţie. Sunteţi gata, puteţi să savuraţi această explozie de arome sanatoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu